Informace o Czech POINT
Czech POINT (Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál), je projektem, který by měl zredukovat přílišnou byrokracii ve vztahu občan – veřejná správa.
Czech POINT poskytuje občanům tyto služby:
- výpisy z informačních systémů veřejné správy – např. výpis z Rejstříku trestů nebo Katastru nemovitostí
- podání vůči státní správě – např. ohlášení živnosti do registru živnostenského podnikání
- základní registry – např. výpisy ze základních registrů, nebo podání žádosti o změnu údajů
- datové schránky – např. žádost o zřízení datové schránky, žádost o zneplatnění přístupových údajů a vydání nových, atd.
- konverze na žádost a související služby – Úschovna a Centrální úložiště ověřovacích doložek
- zprostředkovaná identifikace osoby
Sazebník Czech POINT
Za vydání dokumentů se vybírá poplatek dle platného sazebníku.
Úřední hodiny Czech POINT
Dokumenty jsou vydávány v budově obecního úřadu v 1. poschodí v kanceláři sekretariátu starosty; vidimace (ověření kopií dokumentů) a legalizace (ověření podpisu) se provádí v přízemí v kanceláři matriky v následující úřední hodiny:
Pondělí | 8:00 – 12:00 | 13:00 – 17:00 |
Středa | 8:00 – 12:00 | 13:00 – 17:00 |
Kontaktní telefon: +420 577 444 211
Pozn:
Služba Czech POINT není určena k nahlížení do registrů, ale pouze k vystavení ověřeného výstupu z příslušné databáze.