Adresa pro elektronický příjem
Tato elektronická podatelna je určena pro příjem zpráv doručovaných Obecnímu úřadu Tlumačov.
Pravidla potvrzování doručení datových zpráv:
Doručení datové zprávy se odesilateli potvrzuje, pokud je možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Součástí zprávy o potvrzení je:
- datum a čas, kdy byla datová zpráva doručena
- identifikátor datové zprávy (dokumentu) přidělený elektronickou podatelnou.
Pokud potvrzení doručení datové zprávy nedojde, zpráva nebyla doručena.
Vzor datové zprávy
Datová zpráva byla doručena elektronické podatelně Obecního úřadu Tlumačov
Čas: DD.MM.RRRR v HH:MM:SS.
Identifikátor dokumentu:
S pozdravem
– jméno a příjmení oprávněného zaměstnance
– zaručený elektronický podpis oprávněného zaměstnance OÚ Tlumačov
Technické parametry přijímaných datových zpráv
Datové zprávy jsou přijímány ve formátech: html, pdf, doc, jpg, rtf, případně dalších běžně používaných formátech datových zpráv. V případě pochybností dotazujte se na naši e-podatelnu, kde Vám naši pracovníci obecního úřadu sdělí, zda je daný formát přijatelný.
Postup v případě zjištění škodlivého kódu u přijaté datové zprávy
Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý kód, není zpracovávána. Pokud z přijaté datové zprávy lze zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého kódu.
Vyřizování dotazů týkajících se provozu elektronické podatelny
Dotazy týkající se provozu elektronické podatelny zasílejte na elektronickou adresu sekretariatou@tlumacov.cz, případně na poštovní adresu OÚ Tlumačov.
Adresa pro osobní a poštovní přijímání datových zpráv na technických nosičích
Obecní úřad Tlumačov
Nádražní 440
763 62 Tlumačov
Obecní úřad Tlumačov neumožňuje doručování datových zpráv prostřednictvím technického zařízení v budově obecního úřadu.
Úřední hodiny osobní podatelny:
Pondělí | 8:00 – 12:00 | 13:00 – 17:00 |
Středa | 8:00 – 12:00 | 13:00 – 17:00 |